Followers

iHerb Code

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Review: Constance Carroll Face Products

Γειά σας κορίτσια. Καλό μήναααα. :) Αρχίζουμε δυναμικά το μήνα αυτό με μια σειρά απο reviews. :) Ο λόγος για τα προιόντα Constance Carroll που μας έστειλε ο κύριος Γιάννης Δανιάς, απο το e-shop BeBeauty, να τα δοκιμάσουμε και να σας πούμε την γνώμη μας. :) Επειδή ήταν αρκετά προιόντα σκέφτηκα να τα χωρίσω σε 3 ενότητες:
Face Products
   Lip Products & 
Eye Products
και να σας τα παρουσιάσω σε 3 post.
 Οπότε σήμερα θα ξεκινήσουμε με την κατηγορία Face Products που περιλαμβάνει 2 προιόντα. Αν και το ένα προιόν θα έπρεπε να μπεί στην κατηγορία eye products αλλά επειδή υπήρχαν ήδη 3 προιόντα εκεί και εδώ μόνο ένα, έκανα μία ζαβολιά. :p
As ξεκινήσουμε όμως..

Πρώτο προιόν είναι μία compact powder στην απόχρωση 12 Sunhaze. Στην αρχή φοβόμουν ότι θα ήταν σκούρα αλλά ευτυχώς ήταν μια χαρά.
 Η συσκευασία περιέχει καθρέφτη και ένα σφουγγαράκι.
Η γνώμη μου: Μου αρέσει πολύ γιατί κάνει καλή δουλειά. Απομακρύνει την λιπαρότητα για πολλές ώρες και το σημαντικότερο αφήνει φυσικό αποτέλεσμα. Επίσης στα συν είναι ότι έχει UVA & UVB Sunscreen, αντιηλιακή προστασία. Τέλος έχει μία ελαφριά μυρωδιά που μ'αρέσει πολύ και μου θυμίζει παλιά καλλυντικά της γιαγιάς μου. Μην ξεχάσω και το σημαντικότερο είναι πολύ οικονομική.
Μπορείτε να την βρείτε εδώ.
Τιμή: 3,69€
Ποσότητα: 10g
Θα την αγόραζα; Ναι.

Δεύτερο και τελευταίο προιόν για σήμερα είναι μία σκιά της Constance Carroll σε χρώμα γαλάζιο.
 Η συσκευασία περιέχει και ένα πινελάκι.
Η γνώμη μου: Η συγκεκριμένη σκιά έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση. Εγώ συνήθως την φοράω σαν highlighter κάτω απο το φρύδι γιατί αφήνει ωραία λάμψη ή σαν βάση για τις σκιές μου.
Μπορείτε να την βρείτε εδώ.
Τιμή: 1,85€
Θα την αγόραζα; Το συγκεκριμένο χρώμα όχι.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;
Ή κάποιο άλλο προιόν απο Constance Carroll;
Την γνωρίζατε την εταιρεία;
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου