Followers

iHerb Code

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Αγορές απο το e.l.f.

Γειά σας κορίτσια μου τι κάνετε; Σήμερα το πρωί ήρθαν τα καλλυντικά που είχα παραγγείλει απο το  e.l.f. http://www.eyeslipsface.co.uk/index.htm . Είναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω καλλυντικά απο το εξωτερικό και o λόγος που αποφάσισα να το τολμήσω είναι πρώτον γιατί είχα ακούσει-διαβάσει πολλές κοπέλες που τα είχαν δοκιμάσει και ήταν ικανοποιημένες και δεύτερον ότι ήταν πολύ φτηνά. 1,70τα περισσότερα. Έτσι αποφάσισα να πάρω κάποια καλλυντικά που έτσι και αλλιώς χρειαζόμουν. Πήρα 12 κομμάτια και πλήρωσα 20€. Τα μεταφορικά είναι περίπου στα 3 αλλά πολύ συχνά δίνουν κωδικούς για δωρεάν μεταφορικά. Έτσι έγινε και μ'εμένα. Η αλήθεια είναι ότι τα περίμενα με ανυπομονησία όλη την εβδομάδα και τελικά έφτασαν σήμερα.

Λοιπόν, πήρα τα εξής: 
3 μανο στα παρακάτω χρώματα:
 Fire Coral
Hot Pink
 κ' Mint Cream
1 διπλή μάσκαρα (regular and waterproof)
1 τσιμπιδάκι φρυδιών
1 plumping lip glaze Fuchsia Fanatic
1 All Over Color Stick Pink Lemonade
1 All Over Cover Stick Honey
1 Concealer Light Beige
1 Tinted Moisturiser SPF 15 Apricot Beige
1 Eyeliner Pencil Twinkle Teal
1 Lipstick Voodoo Spicy Warm Red Creme

Η πρώτη μου εντύπωση μόλις τα είδα είναι ότι έχουν μικρές συσκευασίες. Τα περίμενα λίγο μεγαλύτερα, ειδικά τα cover stick. Επίσης τα μανό χρειάζονται 2-3 στρώσεις για να φανεί το χρώμα ειδικά το mint cream. Ωραίο χρώμα αλλά πολύ αραιό, τα άλλα δύο ευτυχώς είναι καλύτερα. Ακόμη όλα τα καλλυντικά εκτός την μάσκαρα, τα μανο και το μολύβι εννοείται μυρίζαν τέλεια, σαν φρούτα. Σου έρχεται να τα φάς. :P Επίσης, το lip glaze μπορεί να μυρίζει τέλεια αλλά σαν χρώμα δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου αλλά για το πρωί είναι μια χαρά. Όμως το lip glaze έχει και μία άλλη ιδιότητα που εγώ δεν της έδωσα καμία σημασία όταν το παράγγειλα. 'Μεγαλώνει' τα χείλια και έτσι όταν το δοκίμασα την πρώτη φορά ήταν όλα μια χαρά μέχρι να βάλω το άσπρο γυαλιστικό όπως νόμιζα. Μόλις το έβαλα άρχισαν τα χείλια μου να καίγονται και να τα νιώθω κάπως περίεργα, μετά από λίγο πέρασε βέβαια, τώρα δεν ξέρω αν τα χείλια μου 'φούσκωσαν' δεν νομίζω πάντως αλλά κάτι ένιωσα.. :P Αααα και αυτό το γυαλιστικό το άσπρο μυρίζει άσχημα σαν βηξ.. Κατά τ'άλλα είμαι ευχαριστημένη με τις αγορές μου και νομίζω ότι θα ξανά ψωνίσω απο το e.l.f.. Εσείς ψωνίζεται απο site του εξωτερικού κ ποια είναι αυτα; Ανυπομονώ να μου πείτε απο που και τι έχετε ψωνίσει τώρα τελευταία.

Επίσης, αγόρασα σήμερα αυτά τα 2 μανό happy 'n' cheap 1,5 το ένα. Μ'αρέσουν πολύ.

Αυτά απο εμένα..
Take Care...
Kisses..
Εμμανουέλα
xxx

21 σχόλια:

  1. Καλοφόρετα! :)
    Εμμανουέλα να σε ρωτήσω κάτι; πληρώνεις με πιστωτική ή με αντικαταβολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου :)
    Δεν έχω πάρει ακόμα κάτι αλλά χάρηκα που διάβασα το mini review σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία αυτά που πήρες! :)
    Κι εγώ τώρα περιμένω παραγγελίες με e.l.f. και άλλα! Πολύ "δύσκολη" η αναμονή! :Ρ
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.. Χαχα ναι όντως αλλά αξίζει η αναμονή.. :)
      Περιμένω να δώ post με τις αγορές σου.. :D

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα...και εγώ πήρα κάτι πραγματάκια απο elf ανυπομονω να τα δοκιμασω!!

    http://sistersbeaute.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ.. Ανυπομονώ να δω τι πραγματάκια πήρες εσύ.. :)

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραία πραγματάκια πείρες.
    http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. na se rotiso...prospatho na kano praggelia kai den mou bgazei san xora apostolis tin ellada...ti ginetia me auto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον έχουν αλλάξει τις χώρες και δεν στέλνουν παντού..στην Ελλάδα δυστυχώς μπορείς να παραγγείλεις μόνο μέσω άλλων site και οχι της elf πλέον. ..

      Διαγραφή
    2. Ελλαδα δεν στελνουν πλεον δυστυχως, τους ρωτησα, στελνουν μονο σε επιλεγμενες ευρωπαικες χωρες. Εγω τα πληρωσα απο Ελλαδα αλλα εβαλα να παραδοθουν σε εναν φιλο μου στη Δανια και αυτος μου τα εστειλε Ελλαδα.

      Διαγραφή
  7. Εμαννουελα...απο το site της elf τα παρηγγειλες?? Αν όχι μπορεις να μουνπεις απο που ?? (Εννοω το elf cosmetics)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλαδα δεν στελνουν πλεον δυστυχως, τους ρωτησα, στελνουν μονο σε επιλεγμενες ευρωπαικες χωρες. Εγω τα πληρωσα απο Ελλαδα αλλα εβαλα να παραδοθουν σε εναν φιλο μου στη Δανια και αυτος μου τα εστειλε Ελλαδα.

      Διαγραφή
  8. Εμαννουελα...απο το site της elf τα παρηγγειλες?? Αν όχι μπορεις να μουνπεις απο που ?? (Εννοω το elf cosmetics)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γνωριζεις απο ποιο site μπορουμε να παραγγειλουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή