Followers

iHerb Code

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Review: Constance Carroll Eye Products

Γειά σας κορίτσια. Αυτό είναι το τελευταίο review για τα προιόντα ματιών της εταιρείας Constance Carroll. Μπορείτε να δείτε τα προηγούμενα review εδώ:
Τα προιόντα, για τα οποία θα σας μιλήσω σήμερα είναι 2 μάσκαρες και ένα μολύβι ματιών.

Η πρώτη μάσκαρα είναι η Double Volume. Έχει 1 βουρτσάκι απο κάθε μεριά, ένα bace coat και ένα top coat.
 Δείτε την και φορεμένη:
Η γνώμη μου: Είναι καλή μάσκαρα. Βέβαια όλη την δουλειά την κάνει το bace coat. Δίνει μήκος και ξεκολλάει τις βλεφαρίδες. Το top coat απλά δίνει χρώμα.
Τιμή: 4,92€
Ποσότητα: 2x7 ml
Μπορείτε να το βρείτε εδώ 
Θα την αγόραζα; Ίσως, είναι πολύ οικονομική.

Η επόμενη μάσκαρα είναι η Curling.
 Δείτε την και φορεμένη:
Η γνώμη μου: Μου αρέσει πολύ. Δίνει αρκετό μήκος στις βλεφαρίδες εξαιτίας στο βουρτσάκι του που είναι γυριστό. Άν και στην αρχή μέχρι να το συνηθίσω κόντεψα να βγάλω το μάτι μου :P. Έχει έντονο μαύρο χρώμα. Επίσης όσες ώρες και να την φορούσα δεν έπεφταν μαυράκια κάτω απο τα μάτια. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι όταν βάζω το βουρτσάκι μέσα στην συσκευασία, εξαιτίας του σχήματος του, βγαίνει πολύ προιόν με αποτέλεσμα να λερώνεται η συσκευασία.
Τιμή: 4,92€
Ποσότητα: 8ml
Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Θα την αγόραζα; Ναί.

Το τελευταίο προιόν είναι ένα μολύβι ματιών.

Η γνώμη μου: Μου άρεσε πολύ. Άν και είναι λίγο σκληρό, έχει έντονο μαύρο χρώμα ακόμα και στο εσωτερικό του ματιού. Δεν είχε μεγάλη διάρκεια στο εσωτερικό του ματιού αλλά κάτω ή πάνω απο το μάτι έχει αρκετά καλή διάρκεια και δεν φεύγει εύκολα. Επίσης είναι πολύ οικονομικό.
Τιμή: 1,23€
Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Θα το αγόραζα; Ναι

Αυτά κορίτσια. 
Ποιά μάσκαρα σας άρεσε περισσότερο;
Πείτε μου την γνώμη σας.
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

*Τα προιόντα μας τα έστειλε ο κύριος Γιάννης Δανιάς απο το e-shop BeBeauty.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου