Followers

iHerb Code

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

All about Dexim Shoes

Όλα ξεκίνησαν ένα απογευματάκι καθώς χάζευα στο internet. Και τότε έπεσα πάνω στην σελίδα του Dexim στο Facebook. Χάζευα τις μπότες.
Είχα πολλά χρόνια να αγοράσω μπότες, απο μικρή. Μου αρέσουν πολύ αλλά έχω ένα πρόβλημα. Η γάμπα μου είναι λίγο πιο ''γεμάτη'' απο τις κανονικές. :P Οπότε δεν βρίσκω να μου κάνουν και το είχα πάρει απόφαση πιά και δεν έμπαινα στο κόπο να τις δοκιμάσω, ούτε καν να τις κοιτάξω.

Τότε είδα τις μπότες στο Dexim και έγραφε εκ. γάμπας. Έτσι απο περιέργεια έπιασα το μέτρο τις μέτρησα, τις ξανα μέτρησα μην τυχόν κάνω λάθος και έτρεξα όλο χαρά στη μητέρα μου να της το πώ.
Ε όπως καταλάβατε και απο προηγούμενο post ήταν το δώρο των γονιών μου για την γιορτή μου.
Απο τότε που τις πήρα δεν έχω βάλει άλλο παπούτσι. Ειλικρινά. Ξεκινάω να δοκιμάζω μπαλαρίνες (που ήταν οι αγαπημένες μου) και νιώθω να με στενεύουν λίγο μπροστά, λίγο πίσω και καταλίγο να βάζω πάλι τις άνετες μποτούλες μου. :) Είναι πολύ άνετες και ζεστές (ότι πρέπει γι'αυτό τον καιρό) αφού έχει γουνίτσα απο μέσα. Αρχική τιμή είχαν 55€ αλλά η εταιρεία πολύ συχνά κάνει καλύτερες τιμές οπότε τις αγόρασα 49€. Τώρα βέβαια έχει εκπτώσεις και μπορείτε να τις βρείτε 39€.

Επίσης αγόρασε και η μητέρα μου αυτή την μπότα σε μαύρο χρώμα. Είναι super κορίτσια. Την δοκίμασα και μου κάνει και αυτήηη. Μήπως έχανα τόσα χρόνια που δεν τις δοκίμαζα;;;
Έχει λίγο τακουνάκι αλλά δεν είναι πολύ ψηλό και είναι πολύ άνετη.
Αρχική τιμή είχε 64€ και τις αγοράσαμε 35€
Πώς σας φαίνεται;;

Ακόμα σκοπεύω να αγοράσω παπούτσια στο αγόρι μου για την γιορτή του που πλησιάζει.
Έχω δεί κάποια που μ'αρέσουν πολύ.
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Πολύ γρήγορη αποστολή και δωρεάν μεταφορικά και αν διαλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή πληρώνετε μόνο 2€.
Έχετε ψωνίσει εσείς απο το site;
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι απο την σελίδα τους στο Facebook.

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες!!!και εγώ λίγο πιο χοντρές γαμπούλες!! μου αρεσουν πολύ αυτές με το τακουνάκι!!!γιατί φοριέται και καθημερινά κασι για λίγο πιο καλή!λες να τις βρω;;
    με γεια και πάλι και καλοφορετες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.. Ναι λογικά θα τις βρείς. Κοίταξε και το site τους να δείς αν έχει νούμερα. :)

      Διαγραφή
  2. δεν εχω παρει ποτε dexim αλλα φαινονται πλ ωραιες!


    μεγειες!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάω να ψάξω το site Τους! Κι εμένα οι γάμπες μου είναι παχουλές!!! Κι έτσι είχα εξοικειωθεί με την ιδέα πως δεν θα φορέσω ποτέ μπότες κι ας τις λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και εγώ. Κοίταξε το site μπορεί να βρείς κάτι να σου αρέσει. :)

      Διαγραφή