Followers

iHerb Code

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Review: Apivita Products

Γειά σας κορίτσια μου. :) Πρίν καποιους μήνες η Apivita, επειδή δεν μπορέσαμε να παρεβρεθούμε στο event που είχαν διοργανώσει,  μας έστειλαν ένα πολύ όμορφο κουτάκι.


Τι περιείχε το κουτάκι; Για δείτε..
7 συσκευασίες των 40ml απο διάφορα scrub και μάσκες προσώπου. Δυστυχώς εκείνο το διάστημα ήταν και οι αδερφές μου εδώ, οπότε αναγκάστηκα να τα μοιράσω (αν και δεν ήθελα xaxa :p ). Κράτησα 2 για μένα και γι'αυτά θα σας μιλήσω σήμερα.

Face Scrub With Olive
Το πρώτο για το οποίο θα σας πώ είναι μία κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά

Έχει πολύ μικρούς κόκκους που ούτε καν φαίνονται. Παρ'όλα αυτά κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί παρόλο που είναι μικροί οι κόκκοι είναι σκληροί. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και μαλακή.

Face Mask With Pomegranate
Το δεύτερο προιόν είναι μια μάσκα λάμψης και αναζωογόνησης με ρόδι.

Έχει μικρούς μαύρους και κόκκινους κόκκους. Όταν το απλώνεις στο πρόσωπο η μάσκα είναι διαφανές, όση ποσότητα και να βάλω. Δεν το είχα ξανα δεί σε μάσκα αυτό αλλά δεν με πειράζει. Η επιδερμίδα μου την απορροφούσε πολύ γρήγορα, στα 10 λεπτά που έπρεπε να την βγάλω δεν είχε μείνει τίποτα στο πρόσωπο μου. Λές και το δέρμα μου το ζητούσε. Αφήνει το δέρμα τρομερά μαλακό, ενυδατωμένο και λαμπερό. Ακόμα και το αγόρι μου όταν το ρώτησα αν βλέπει κάποια διαφορά μου είπε ότι είναι πιο λαμπερό το πρόσωπο μου. Καλό αυτό. ;)

Αυτά κορίτσια μου.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο scrub ή μάσκα προσώπου της Apivita;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προιόν απο την Apivita;
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

6 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμάσει τη μασκα για βαθυ καθαρισμό με άργιλο η οποία με ενθουσίασε! Επίσης τη μάσκα συσφιξης με βασιλικό πολτό η οποία όμως μου φάνηκε μέτρια σε σχέση με την πρώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γενικά έχει πολύ καλά προιόντα μπορώ να πώ! έχω το γαλάκτωμα καθαρισμού και είναι πολύ απαλό και μου άρεσε πολύ! Και δοκίμασα και την ενυδατική για μεικτές λιπαρές επιδερμίδες και είναι πολύ καλή επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εκτός απο αυτά και Lip balms δεν έχω δοκιμάσει τίποτα άλλο ακόμα αλλά θέλω. :)

      Διαγραφή
  3. Το face scrub το έχω και εγώ και είναι το αγαπημένο μου,δεν το αλλάζω με κανένα.Απο μάσκα επίσηs αγαπημένη αλλά και κατάλληλη για τον τύπο τηs επιδερμίδαs μου είναι αυτή με τον άργιλο.
    Γενικά λατρεύω apivita :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άν και δεν έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα την θεωρώ πολύ καλή εταιρεία. :)

      Διαγραφή