Followers

iHerb Code

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

DIY: Fix Your Broken Blush

Σε ποια δεν έχει τύχη να της πέσει απο τα χέρια η σκιά ή το ρούζ της και να προσεύχεται να μην έχει γίνει θρύψαλα. Παρ' όλη όμως την προσευχή πολλές φορές το κακό είχε γίνει και με βαριά καρδιά έπρεπε να την πετάξουμε. Όχι όμως πια. Τώρα σας έχω την λύση. :) Θα την φτιάξουμε και μάλιστα πολύ γρήγορα και εύκολα.

Θα χρειαστείτε:
-χαρτί κουζίνας
-οινόπνευμα και
-οδοντογλυφίδα ή κάτι αιχμηρό

Αυτό είναι το δικό μου ρούζ που μου έπεσε και καταστράφηκε. Πάμε να το φτιάξουμε. :)
Είναι απο τη radiant No109 Shimmering Sand
Θρύψαλα έγινε..
Με την οδοντογλυφίδα ή με ένα μαχαιράκι σπάμε την σκιά και την κάνουμε σκόνη.
Μετά προσθέτουμε το οινόπνευμα, προσέχουμε να πάει παντού και το πατάμε απαλά με το χαρτί κουζίνας ώστε να το στρώσουμε. Το αφήνουμε με ανοιχτό καπάκι να στεγνώσει καλά όλο το βράδυ και το πρωί είναι έτοιμo. :)

Το έχω ήδη χρησιμοποιήσει και είναι όπως πρώτα.
Έσωσα και το αγαπημένο μου ρούζ αλλά και την τσέπη μου. :)
Εσείς έχετε δοκιμάσει να φτιάξετε το σπασμένο σας ρούζ/σκιά;
Θα το προσπαθήσετε;
Αν ναί αφήστε μου σχόλιο να μου πείτε πώς τα πήγατε.

Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

5 σχόλια:

  1. Great tips!
    I am your newest follower,maybe you would like to follow me as well.
    Take a look to my site,I have a lot of giveaways,if you have a giveaway on your blog feel free to submit to my site.
    http://www.giveawayroute.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το έχω ξαναδεί είναι πολύ χρήσιμο και πολύ καλή ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το εχω ξαναδει και γω αυτο αλλα δεν θυμαμαι και γι αυτο θα ηθελα να μου διευκρινισεις τι οινοπνευμα χρησιμοποιουμε??Ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή