Followers

iHerb Code

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Review RealTechniques Blush Brush & e.l.f. HD Blush

Γεια σας κορίτσια μου. Τι κάνετε; Σήμερα θα σας μιλήσω για 2 προϊόντα που είχα αγοράσει από το  iherb εδώ και κάμποσο καιρό και τα χρησιμοποιώ συνέχεια.

Πρώτο και καλύτερο το πινέλο για ρουζ από τη realTechniques. Το έχω λατρέψει, έχει πολύ μαλακές τριχούλες, δεν μαδάει καθόλου και με το σχήμα του με διευκολύνει πολύ να βάλω το ρουζ σωστά και στην σωστή ποσότητα.

Επίσης το HD Blush της e.l.f. είναι ένα πολύ όμορφο ροζάκι (στην απόχρωση headliner) με πολύ καλή απόδοση χρώματος. Χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα και πολύ καλό άπλωμα για ένα φυσικό αποτέλεσμα. Εμένα μου αρέσει να το χρησιμοποιώ και σαν κραγιόν. 


 Έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά; Τι μου προτείνετε να αγοράσω εσείς απο το Iherb;
Δεν έχετε αγοράσει ποτέ απο iherb; Τώρα με τον κωδικό LVJ794 έχετε έκπτωση  $10 για αγορές $40 ή παραπάνω και $5 έκπτωση για αγορές λιγότερες απο $40.



2 σχόλια:

  1. θέλω πολύ να δοκιμάσω τα πινέλα!!! εγώ θα σου πρότεινα να δεις τα έλαια ΄λάδι καρύδας κτλ, που απότι έχω ακούσει συμφέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μπορέσεις, δοκίμασε τα. Είναι πολύ καλά και αξίζουν τα λεφτά τους. :)

      Διαγραφή