Followers

iHerb Code

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

iHerb Haul

Γεια σας κορίτσια μου. Τι ζέστη είναι αυτή;; Μπήκε για τα καλά το καλοκαιράκι και κλαίω την μοίρα μου που δεν μπορώ να πάω για μπάνιο. Ελπίζω εσείς να είστε πιο τυχερές και να κάνατε την βουτιά σας σήμερα. Τι σας έχω, τι σας έχω. Haulακι από το iherb που τόσο αγαπώ. Ανά διαστήματα έκανα και κάποια παραγγελία, οπότε έχω συνολικά 2 να σας δείξω. 
Θα σας δείξω την πρώτη παραγγελία μου σήμερα και θα ξεκινήσουμε με 2 προϊόντα από την εταιρεία Queen Hellene, πολύ οικονομική εταιρεία, την δοκίμασα για πρώτη φορά και δεν απογοητεύτηκα καθόλου. Πήρα το scrub με cocoa butter. Ωραία μυρωδιά, μικροί κόκκοι, ιδανικοί για καθημερινή απολέπιση. 

Πήρα επίσης τη μάσκα με μέντα, την οποία μόλις την απλώσεις και την αφήσεις για 15 λεπτά στεγνώνει, σκληραίνει και απο πράσινη γίνεται άσπρη. Πολύ καλό προϊόν. Κάνει εξαιρετική δουλειά, αφήνει το δέρμα μαλακό και δροσερό και μυρίζει τέλεια. Αξίζει να το δοκιμάσετε.

Πήρα ακόμη ένα kabuki από την EcoTools. Μοιάζει λίγο με πινέλο του μπαρμπέρη αλλά είναι πολύ βολικό. :)

Τέλος, πήρα και ένα cocoa butter για δέρμα και μαλλιά. Αυτό το προϊόν δεν ξέρω πως να το χρησιμοποιήσω. Το χειμώνα με το κρύο ήταν πολύ σκληρό και τώρα με τέτοια ζέστη έχει λιώσει και είναι πιο εύκολο να το χρησιμοποιήσω αλλά είναι πολύ λιπαρό και δεν απορροφάται με τίποτα. Αν έχετε κάποια ιδέα πως να το χρησιμοποιήσω πείτε μου.

Τσάκωσα και ένα δωρεάν Lip Balm απο τη Sierra Bees με Cocoa Butter και ολοκλήρωσα την παραγγελία μου. :)


 Αυτά ήταν τα πραγματάκια που παράγγειλα από το iherb. Ελπίζω να σας άρεσαν. Αν έχετε κάποιο δικό σας αγαπημένο που θέλετε να μου προτείνετε αφήστε σχόλιο από κάτω θα χαρώ πολύ. 
Αααα και μην ξεχάσω να σας πώ ότι το iherb μέχρι το τέλος του μήνα έχει δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των $40 και με τον κωδικό LVJ794  έχετε έκπτωση  $10 για αγορές $40 ή παραπάνω και $5 έκπτωση για αγορές λιγότερες από $40.

 Καλά ψώνια..

8 σχόλια:

  1. Με γεια σου, πολυ καλα ολα, αλλα με το με πινέλο του μπαρμπέρη!!!χαχα γελασα πολυ!
    Μολις μου ηρθε κ εμενα η παραγγελια μου απο i herb με ενα πολυ ωραιο σετακι από την EcoTools,θα ετοιμάσω post σύντομα ελπιζω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα και εγώ γέλασα με το πινέλο του μπαρμπέρη!με γεια!!χμμμ, μπορείς να πάρεις ε΄να μικρό βαζάκι και να το βάλεις εκεί για να το χρησιμοποιείς λίγο λίγο, ή να το αναμείξεις με βαζελίνη και να φτιάξεις λιπ μπαλμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία πραγματάκια! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή