Followers

iHerb Code

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

I love shopping: iHerb Haul

Ήρθαν και τα τελευταία πραγματάκια που είχα παραγγείλει απο το iherb. Είμαι φοβερά ενθουσιασμένη, οπότε δεν θα μπορούσα να μην τα μοιραστώ μαζί σας. Τα περισσότερα τα έχω δοκιμάσει ώστε να σας λέω και την πρώτη μου εντύπωση. Πάμε να τα δούμε;

Το πήρα για την μητέρα μου για κάποια εξανθήματα που βγάζει και την έχει βοηθήσει κατά πολύ.

Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του, αν και δεν διαρκεί πολύ. Το έχω πάντα στην τσάντα μου για να ψεκάζομαι. :) Είναι φυσικό προϊόν οπότε το χρησιμοποιώ και στα μαλλιά μου.

Αποσμητικό κρύσταλλος σε σπρέι. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Θα δείξει.

Ήπιο scrub, ιδανικό για κάθε μέρα. Η μυρωδιά του δεν με τρελαίνει αλλά εντάξει.

Μυρίζει πολύ ωραία αλλά δυστυχώς δεν κρατάει.

Πήρα το χρώμα midnight γιατί δεν είχε μαύρο. Είναι ένα σκούρο μπλε αλλά στο μάτι φαίνεται σαν μαύρο. Την πρώτη φορά που το δοκίμασα ήταν κάπως υγρό και το χρώμα δεν απλωνόταν εύκολα. 

Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σαν ιδέα μου φαίνεται πολύ καλή. 

Τέλος, πήρα και το πακετάκι με τις 2 μάσκες με αλόη και αγγούρι. Εντάξει αρκετές καλές, ενυδατώνουν και αφήνουν φρέσκο το προσωπάκι. Μου άρεσε καλύτερα αυτή με το αγγούρι.

Αααα και μην ξεχάσω να σας πώ ότι το iherb μέχρι σήμερα έχει δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των $40 και με τον κωδικό LVJ794  έχετε έκπτωση  $10 για αγορές $40 ή παραπάνω και $5 έκπτωση για αγορές λιγότερες από $40.



2 σχόλια:

  1. Σκέτος πειρασμός αυτό το μαγαζί πια! Πολύ ωραίες οι αγορές σου, θα τσεκάρω κανα δυο που μου άρεσαν. Το Crystal εγώ το έχω σε roll on και νομίζω πως είναι καλύτερο, δες το αν θέλεις την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ναι ίσως είναι πιο βολικό. Θα το κοιτάξω. Σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή