Followers

iHerb Code

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

We are back with a mini haul.. :)

Γειά σας κορίτσια μου.. Τι κάνετε; Πώς περνάτε το καλοκαίρι σας; Εμείς έχουμε επιστρέψει εδώ και καμιά εβδομάδα απο τις διακοπές μας αλλά τα μυαλά μας ακόμα εκεί ήταν (:P) γι'αυτό αργήσαμε να κάνουμε καινούριο post. Αλλά τώρα επιστρέψαμε δριμύτερες με ένα Mini haul. Τίποτα σπουδαίο. 2-3 πραγματάκια που αγοράσαμε όσο ήμασταν διακοπές :D.
 Θα ξεκινήσω με το πορτοφόλι, το οποίο έχει ιστορία. Το πορτοφόλι αυτό που βλέπετε στην παρακάτω φώτο το είχα δει πρίν κάτι μήνες σε ένα μαγαζί 10 ευρώ. Τώρα πρίν κάποιες μέρες πάω σε ένα άλλο μαγαζί και το βρίσκω 8. Το σκεφτόμουν να το πάρω αλλά λέω άστο πιο μετά. Τέλος βρέθηκα σε ένα μαγαζί όπου το βρήκα 5 ευρώ και πήρα ένα για μένα και ένα για την αδερφή μου. Ήμουν πολύ χαρούμενη που το αγόρασα γιατί το αγόρασα και σε καλή τιμή, το ήθελα πολύ καιρό και επειδή είναι πλαστικό τώρα το καλοκαίρι με βόλεψε πολύ γιατί δεν βρέχεται. Εγώ βέβαια δεν το χρησιμοποιώ σαν πορτοφόλι, βάζω το κινητό μου για να μην το χάνω στις μεγάλες τσάντες μου και βάζω και διάφορα μικροπράγματα. :) Πώς σας φαίνεται; Σας αρέσει; Εσείς θα το αγοράζατε;

Μετά πήρα πάλι ένα πορτοφόλι αυτή τη φορά βέβαια αναγκαστικά γιατί πήγα να αλλάξω μια μπλούζα που είχα πάρει και πήρα μια μπλούζα (την οποία ξέχασα να βγάλω φώτο :P) που ήταν πιο φτηνή απο την προηγούμενη και έπρεπε να πάρω και κάτι άλλο. Δεν έβρισκα όμως κάτι να μου αρέσει οπότε και κατέληξα στο πορτοφόλι. Το οποίο είναι κάπως μεγάλο για πορτοφόλι οπότε μπορώ άνετα να το κρατάω και ώς φάκελο. Πώς σας φαίνεται; :)

  Τέλος αγοράσαμε και απο ένα ζευγάρι αθλητικών απο το Cosmos Sport
Η Πέπη αποφάσισε να πάρει adidas σε μώβ χρώμα ενώ εγώ asics μαύρο-φούξια.
Πώς σας φαίνονται;



Αυτά απο εμάς... 
Καλά να περνάτε.. 
Φιλιά..
Εμμανουέλα-Πέπη
<3




6 σχόλια:

  1. Με 'γεια σας κορίτσια!
    Τα πλαστικά πορτοφολάκια είναι ότι πρέπει για την παραλία. Βάζεις μέσα το κινηιτό και σταματάς να αγχώνεσαι μη γεμίσει άμμους και μην βραχεί!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια κορίτσια! Πολύ ωραία τα πορτοφόλια που πήρατε! Καλοφόρετα τα παπούτσια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια :)
    Τα αθλητικά είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή