Followers

iHerb Code

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Question tags..

 Γειά σας κορίτσια μου. Προχθές είχε κάνει ένα Post η Ms. Lollipop με 2 question tags. Μου άρεσαν και μου φάνηκε καλή ιδέα. Να γνωριστούμε και καλύτερα. :)

 11 Questions Tag
Αυτές είναι οι ερωτήσεις:
  1.  Ποιά είναι η αγαπημένη σου φράση;
  2. Και το αγαπημένο σου χρώμα;
  3. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
  4. Πότε έχεις γενέθλια;
  5. Ποιά ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
  6. Τι σημαίνει αγάπη για σένα;
  7. Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητας σου;
  8. Και το πιο αδύναμο;
  9. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
  10. Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου;
  11. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν; 
Και οι απαντήσεις.. :)
  1.  Δεν έχω αγαπημένη φράση αλλά λέξεις που τις χρησιμοποιώ πιο συχνά και αυτές είναι: αμέ, μια χαρά και έλεος..
  2. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλέ. 
  3. Λογοτεχνικά.. :)
  4. Τα γενέθλια μου είναι στις 14 Φεβρουαρίου. Ναι Ναι την μέρα του Aγίου Βαλεντίνου.. :P
  5.  Δέν ξέρω δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Αλλά πάντα όταν είμαι με το αγόρι μου είμαι ευτυχισμένη. :) Love is in the air :)
  6. Να δίνεις αλλά και να παίρνεις..
  7. Η υπομονή μου και η καλοσύνη μου .. :P
  8.  Ότι είμαι ντροπαλή
  9.  Νηπιαγωγός
  10. Θα ήθελα να ήμουν στο σπίτι μου δίπλα στην θάλασσα με τον άντρα μου, τα δύο σκυλιά μας και να πηγαίνουμε ταξίδια με το σκάφος μας. :P
  11. Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα .....

  Tag! Get to know me.


 Οι ερωτήσεις:
  1. Who is your favourite superhero? Why?
  2. What is your favourite magazine?
  3. Have u ever lived abroad?
  4. If u could only wear one accessory (braceletes,earrings,necklace etc) for the rest of your life, what would you wear?
  5. Do you own any animals?
  6. How do you know when it's true love?
  7. As for perfume.... floral, fruity, foodie, other ?
  8. Do you have a favourite store to shop at for clothes?
  9. What blogging habit gets on your nerves?
  10. What type of music do you like listening to?
  11. Are you satisfied with your job?

Ορίστε και οι απαντήσεις:
  1.  Οι απίθανοι μου αρέσουν.. :)
  2. Cosmopolitan
  3. 2 εβδομάδες στην Κύπρο.. Δεν ξέρω αν πιάνεται. :P
  4.  Το δαχτυλίδι που μου είχε χαρίσει το αγόρι μου. Αν και το έχασα στην θάλασσα. :( (Ooops)
  5. Ναι φυσικά. Αγαπώ τα ζώα. Έχουμε 2 σκυλάκια. Την Μίνι και τον Δούκα. :)
  6.  Ακόμα και αν δεν είστε μαζί να τον σκέφτεσαι και να τον νοιάζεσαι.
  7. Μμμμ floral και fruity.
  8. Όχι ιδιαίτερα από παντού ψωνίζω δεν έχω πρόβλημα αρκεί να μου αρέσουν.
  9.  Μου την δίνει που μερικές κοπέλες το παίζουν κάποιες..
  10.  Τα ακούω όλα. Ανάλογα την εποχή. :P Και ελληνικά και house και rap. Εκτός απο rock. Δεν μου αρέσει.
  11. Αν είχα ναι θα ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Προς το παρών είμαι άνεργη..  :P 

Αυτάαα.. 
Σας άρεσε; Εμένα πολύ. :)
Ανυπομονώ να δώ και τις δικές σας απαντήσεις.
Εμμανουέλα
<3

2 σχόλια: