Followers

iHerb Code

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Erre Due Love


Η αγάπη μου για την Erre Due ξεκινάει απο παλιά. Όταν πήρα το πρώτο μου make up, στην εφηβεία μου. Το αγαπούσα και το αγαπώ ακόμα. Ταιριάζει απόλυτα στο δέρμα μου και γενικά καλύπτει όλες τις ανάγκες μου. Τώρα τον τελευταίο χρόνο δοκίμασα και τα μολύβια τους και δεν το μετάνιωσα. Έχουν μεγάλη γκάμα χρωμάτων και πολλά διαφορετικά μολύβια (ως την υφή, την διάρκεια, μηχανικά, αδιάβροχα) για να διαλέξεις. Προσπαθούν να καλύψουν τις απαιτήσεις όλων των γυναικών.
Εγώ έχω δοκιμάσει το silky pencil και τα lasting contour. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.

Το silky pencil  το έχω στην απόχρωση 80, ένα μπεζ για την εσωτερική γραμμή του ματιού. Τα silky pencils είναι πιο βουτυρένια (μαλακά) σαν υφή και γράφουν πολύ έντονα χωρίς να τα πιέσεις  πολύ. Έχουν πολύ έντονη χρωματική απόδοση, ακόμα και στο μπεζ. Πολύ καλή διάρκεια και αρκετά οικονομικά. Επίσης υπάρχουν και σε κάτι τέλεια καλοκαιρινά χρώματα, πρέπει οπωσδήποτε να πάρω και άλλα. :)

 Τα άλλα μολύβια που έχω δοκιμάσει είναι τα lasting contour στις αποχρώσεις 09, ένα μπλε-μοβ και το 15 ένα πράσινο-κυπαρισσί . Αυτά δεν είναι τόσο βουτυρένια όσο το παραπάνω αλλά είναι αρκετά μαλακά. Τα χρησιμοποιώ κυρίως για πάνω ώς eyeliner ή κάτω απο το μάτι. Διαρκούν ώρες ατελείωτες, ποτέ δεν με έχουν απογοητεύσει. Όταν γυρνάω σπίτι πάντα είναι στην θέση τους και περιμένουν να τα αφαιρέσω εγώ. :) Τα χρώματα που έχω εγώ δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα γιατί στο site τους δεν τα βρίσκω αλλά υπάρχουν πολλά χρώματα να διαλέξετε.


Εσείς έχετε κάποιο αγαπημένο μολύβι απο την Erre Due;
Τι χρώματα προτιμάτε για τώρα το καλοκαίρι;;


4 σχόλια:

  1. από την πρώτη σειρά που έδειξες είναι σχεδόν όλα μου τα μολύβια|!!!απλά τα λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το μπεζ θελω να το παρω και εγω. Απο την πρωτη σειρα εχω μονο δυο το 42 ενα τιρκουαζ και το 15 ενα ασημι-γκρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό το μπεζ. Πρέπει να πάρω και εγώ κ άλλα χρώματα. :)

      Διαγραφή