Followers

iHerb Code

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Review Lavera Products

Γεια σας κορίτσια μου. Πριν από πολύυυυυυ πολύυυυυ καιρό, αρχές καλοκαιριού νομίζω, η εταιρεία Lavera μου έστειλε κάποια προϊόντα να τα δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου. :)
Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία lavera που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω τα βιολογικά καλλυντικά τους.

Δείτε πόσα καλούδια μου έστειλαν οι άνθρωποι.
Πάμε όμως να τα δούμε ένα-ένα;


1. Πίλινγκ για ξηρή και απαιτητική επιδερμίδα με βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο
Η γνώμη μου: Να πω γι'αρχή ότι δεν έχω ξηρό δέρμα και ίσως γι'αυτό δεν μου ταίριαξε αυτό το προϊόν. Έχει πολύ μικρούς, σχεδόν ανύπαρκτους κόκκους και είναι πολύ νερουλό. Επίσης δεν μου αρέσει και η μυρωδιά του. Παρ'όλα αυτά αφήνει το δέρμα καθαρό και είναι βιολογικό προϊόν τι καλύτερο; Αλλά δεν θα το αγόραζα. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Πώς σας φάνηκε;

2. Κρέμα ποδιών με βιολογικό μακαντάμια και επουλωτικό άργυλο 
Η γνώμη μου: Αρκετά καλή κρέμα. Απορροφάται γρήγορα και αφήνει πολύ μαλακά τα ποδαράκια. :) Η μυρωδιά της δεν με τρελαίνει αλλά για κρέμα ποδιών δεν με ενοχλεί κιόλας. Θα την αγόραζα.

3. Φυσικό κονσίλερ για κάλυψη μαύρων κύκλων και κοκκινίλων.
Η γνώμη μου: Μου άρεσε πάρα πολύ. Αν και δεν έχω μαύρους κύκλους να καλύψω, το χρησιμοποιούσα κάτω από τα μάτια και αμέσως ένιωθα μια δροσιά, πολύ ενυδατικό. Επίσης έδινε τέλεια λάμψη. Αν και δεν είναι πολύ καλυπτικό θα το αγόραζα με χίλια. 

4. Κονσίλερ σε μορφή στίκ
Η γνώμη μου:  Το έχω λατρέψει,κυριολεκτικά το έχω λιώσει. Το φορούσα όλο το καλοκαίρι, αντί για make-up έβαζα αυτό το κονσίλερ σε όλο το πρόσωπο και από πάνω μια πούδρα και έτοιμη. Έχει μέτρια κάλυψη και μυρίζει σαν μέντα νομίζω. Δυστυχώς τώρα δεν μπορώ να το φορέσω γιατί μου είναι πολύ σκούρο. Δεν γνωρίζω αν έχει άλλες αποχρώσεις, αλλά αν έχει θα το αγόρασα σε ανοιχτόχρωμη για τώρα το χειμώνα. 

5. Υγρό eyeliner
Η γνώμη μου: Μου άρεσε πολύ. Αν και δεν είμαι και πολύ του υγρού eyeliner,το προτιμώ σε μορφή στυλό, το πινελάκι του ήταν πολύ λεπτό που με βοήθησε αρκετά να κάνω μια λεπτή γραμμή. Δεν στεγνώνει γρήγορα αλλά μόλις στεγνώσει γίνετε matt και θα μείνει εκεί μέχρι να το αφαιρέσετε. Τώρα για το χρώμα δεν φαίνεται καφέ στο μάτι αλλά μαύρο, δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Όσο για την μυρωδιά μου αρέσει πολύ. Επίσης μου αρέσει που σε όλα τα προιόντα ομορφιάς τους γράφουν ημερομηνία λήξης. Το eyeliner λήγει 01/2014, έχω καιρό ακόμα. Θα το αγόραζα σίγουρα. :)

6. Βάλσαμο χειλιών με δείκτη προστασίας Spf 10
Η γνώμη μου: Η μεγαλύτερη απογοήτευση. Αφήνει τα χείλη κάτασπρα. Το έβαζα μόνο στην θάλασσα. Δεν μου άρεσε η μυρωδιά και το ένιωθα σαν στόκο στα χείλη. Δεν θα το αγόραζα. 

Αυτά ήταν όλα κι όλα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά;
Ποια η γνώμη σας;
Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποιο προϊόν απ'τη Lavera;
Φιλιάααα
Εμμανουέλα
<3


6 σχόλια:

  1. το eyeliner και τα δύο τα κονσίλερ φαίνονται πολύ ωραία!
    στο blog μου ξεκίνησε διαγωνισμός!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/yves-rocher.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα τα προιόντα!Το eyeliner φαίνεται πάρα πολύ ωραίο!
    Εαν θές μπορείς να επισκεφτείς το blog μου να μου πεις την γνώμη σου!!!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή