Followers

iHerb Code

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Review: Mastic Spa Mastacne hydraderm

Γειά σας κορίτσια. Τι κάνετε;; Το επόμενο προιόν για το οποίο θα σας μιλήσω απο τα Mastic Spa  σήμερα είναι μια 24ωρη ενυδατική σμηγματορυθμιστική κρέμα προσώπου. Είναι για μικτά/λιπαρά δέρματα και περιέχει μαστίχα και μέλι.


Τι λέει η εταιρεία: Είναι μία κρέμα με αγνή και φυσική σύνθεση που εποδίζει την εμφάνιση του σμήγματος και ρυθμίζει την γυαλάδα και την λιπαρότητα. Το σαλικυλικό οξύ, μειώνει την έκκριση σμήγματος και το μέλι προσφέρει την απαραίτητη ενυδάτωση. Η μαστίχα παρέχει αντιμικροβιακή προστασία με αποτέλεσμα να μειώνονται οι μολύνσεις. Η Βιταμίνη Ε τρέφει την επιδερμίδα και καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα. Η παραγωγή σμήγματος μειώνεται, τα σπυράκια σταδιακά εξαφανίζονται και το δέρμα ξαναγίνεται λαμπερό και φωτεινό.

Η γνώμη μου: Το πρώτο που έχω να πώ γι'αυτή την κρέμα είναι ότι μυρίζει πολύ άσχημα. Αλλά ευτυχώς μόλις απορροφηθεί δεν μυρίζει. Και το καλύτερο είναι ότι απορροφάται πολύ εύκολα. Περίμενα πολλά απ'αυτή την κρέμα γιατί έχω λιπαρή επιδερμίδα και ήθελα να δουλέψει αλλά τελικά κρατάει μακρυά την λιπαρότητα μόνο για 2-3 ώρες. Απογοητεύτηκα.

Τιμή: 16,7€
Ποσότητα: 50ml
Θα την αγόραζα; Όχι
Μπορείτε να την βρείτε εδώ

Την έχετε δοκιμάσει εσείς;
Ποιά η γνώμη σας;
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν την εχω δοκιμάσει, γενικά η Mastic Spa όμως βγαζει καλα προϊόντα αρα κι εγω θα περίμενα παραπάνω..αυτο ειναι το blog μου http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ θα χαρω να του ριξεις μια ματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή