Followers

iHerb Code

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Eyeslices Review

Γειά σας κορίτσια.
 Σήμερα θα σας πώ για την εταιρεία Bioin και για τα γνωστά πια eyeslices ή αλλιώς επιθέματα κρυογέλης.
Την εταιρεία την ήξερα απο πρίν απο την σελίδα τους στο Facebook και ήθελα κάποια στιγμή να τα δοκιμάσω. Οπότε όταν ο κύριος Βασίλης Πρωτοπαππάς επικοινώνησε μαζί μου για να μου στείλει τα eyeslices να τα δοκιμάσω ήταν διπλή χαρά. Ή μαλλον τριπλή μιας και μας έστειλαν ένα και για εσάς. Για να το κερδίσετε πρέπει να πάρετε μέρος μέχρι τις 9 του μήνα πηγαίνοντας εδώ..

Τι είναι;
Είναι φέτες κρυογέλης με σύμπλεγμα βιταμινών και φυσικά εκχυλίσματα βοτάνων.Το δροσερό αυτό σύμπλεγμα εκχυλίσματος βοτάνων, περιορίζει τη διχρωμία κάτω απο τα μάτια και αποκαθιστά την υγρασία και την ελαστικότητα του δέρματος. Γρήγορα, απαλά και αποτελεσματικά.

Τα eyeslices biotanix περιλαμβάνουν φυτικά εκχυλίσματα για θεραπεία και ενυδάτωση υψηλής δερματολογικής αξίας καθώς και άλλα μοναδικά συστατικά που εισάγονται απο Ελβετικές και Γαλλικές Άλπεις, Αμερική, Αμαζόνιο και Νότια Αφρική.

Τα eyeslices ως θεραπεία και ως συσκευασία είναι μοναδικά στο είδος τους παγκοσμίως, καθώς κατέχουν διεθνή διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Έχουν επίσης διακριθεί, ξεχωρίσει και κερδίσει πολυάριθμα βραβεία.


Εγώ δοκίμασα το Legendary eyes που είναι για μαύρους κύκλους και σακούλες. Γι'αρχή να σας πώ οτι εγώ δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με μαύρους κύκλους και σακούλες. Η αλήθεια είναι όμως ότι τα αγάπησα. Βαζοντας τα στα μάτια μου μετά απο το ψυγείο ήταν σαν ένα μικρό lifting. Πολύ παγωμένο :P αλλά άξιζε τον κόπο. Τα μάτια μου μετά ήταν ξεκούραστα και η περιοχή γύρω τους πολύ ενυδατωμένη. Όλη η διαδικασία σε ηρεμεί και αναζωογονεί και την επιδερμίδα και 5 λεπτά μόνο είναι αρκετά. Τι άλλο να ζητήσω; 

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;
Πώς σας φαίνονται;
Αν θέλετε να τα δοκιμάσετε απλά πάρτε μέρος στον διαγωνισμό μας και μπορεί να είστε τυχερές.
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε και τον δεύτερο διαγωνισμό μας με 25 τυχερούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου