Followers

iHerb Code

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Review: Γαλάκτωμα κ Λοσιόν Καθαρισμού Bioten

Γειά σας κορίτσια. :)
Σήμερα έχουμε review για 2 απο τα προιόντα της πολύ γνωστής και αγαπημένης πια εταιρείας Bioten.
Θα μιλήσουμε για το Γαλάκτωμα κ για τη Λοσιόν Καθαρισμού.
Τα συγκεκριμένα σας τα είχα δείξει εδώ σε ένα μικρό haul.
Ήταν μαζί το γαλάκτωμα και είχε δώρο τη λοσιόν και έκαναν 3,95€.

Είναι απο την σειρά Skin Moisture που είναι στην πράσινη συσκευασία και είναι για μεικτό/κανονικό δέρμα. Είναι με νέκταρ κυδωνιού, ένα εκχύλισμα που ρυθμίζει τη φυσική υγρασία του δέρματος και με βιταμίνη Ε, έναν αποτελεσματικό αντιοξειδιωτικό παράγοντα γνωστό για την επαναρθωτική του δράση.

Ενυδατικό Γαλάκτωμα Καθαρισμού
Εγώ πρίν αγοράσω το συγκεκριμένο γαλάκτωμα χρησιμοποιούσα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ μόνο. Οπότε με εξέπληξε ευχάριστα το αποτέλεσμα. Απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ πολύ εύκολα και αφήνει το δέρμα πολύ μαλακό. Έχει ελαφριά και καθόλου λιπαρή υφή. Εγώ το χρησιμοποιώ και για το ντεμακιγιάζ των ματιών και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν τσούζουν τα μάτια μου, ούτε κοκκινίζουν, ούτε τίποτα. Τέλος, η μυρωδιά του είναι φοβερή.
  
Αναζωογονητική Λοσιόν Καθαρισμού 
Αγαπώ αυτή την λοσιόν γιατί αφαιρεί νεκρά κύτταρα και τα υπολείμματα μακιγιάζ που το γαλάκτωμα δεν έβγαλε και αφήνει το δέρμα καθαρό και φωτεινό. Αναζωογονεί την επιδερμίδα. Την χρησιμοποιώ καθημερινά και ας μην έχω βαφτεί γιατί καθαρίζει το πρόσωπο μου απο ρύπους και αναζωογονεί την επιδερμίδα μου. Και σε αυτό η μυρωδιά είναι καταπληκτική.

Τα έχετε δοκιμάσει κορίτσια;
Σας αρέσουν;
Ποιά άλλ προιόντα bioten σας αρέσουν;
Αυτά απο μένα
Φιλιά Εμμανουέλα
<3

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε τα 2 Giveaway μας με 26 νικητές. Όσοι δεν έχετε πάρει μέρος ακόμα προλαβαίνεται. Απλά πηγαίνετε εδώ και εδώ.

2 σχόλια: