Followers

iHerb Code

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Review Essence Products

Γειά σας κορίτσια. :)
Πρίν κάποιο καιρό σας είχα δείξει εδώ κάποια πραγματάκια που πήρα απο την essence.
Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας πώ την γνώμη μου.



 Πρώτο είναι το soft touch mousse make-up.



Απο την πρώτη μέρα που το δοκίμασα το λάτρεψα. Αν και δεν είναι πολύ καλυπτικό εμένα με βόλεψε γιατί δεν θέλω να νιώθω το πρόσωπο μου βαρύ. Αν ήθελα να καλύψω κάποιο σπυράκι χρησιμοποιηούσα consiler. Επίσης αφήνει την επιδερμίδα απαλή. Σίγουρα θα το ξανα αγοράσω. :)

Δεύτερη είναι η get big lashes volume boost waterproof mascara

το βουρτσάκι του
Γι'αυτή την μάσκαρα δεν ξέρω τι να πώ. Μου άρεσε και δεν μου άρεσε. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. :P Οπότε θα σας πώ γιατί μου άρεσε και γιατί όχι.
Μου άρεσε γιατί έδινε μήκος στις βλεφαρίδες μου, γιατί είναι αδιάβροχη και γιατί κάνει μόνο 2,99€
Δεν μου άρεσε γιατί κολλούσε τις βλεφαρίδες μεταξύ τους και μου έμοιαζαν λίγο ψεύτικες.
Επίσης δυσκολευόμουν να την βγάλω. Χρησιμοποιούσα πρώτα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ και μετά γαλάκτωμα αλλά αυτή εκεί μέχρι που πονούσαν τα μάτια μου απο το τρίψιμο και τα παρατούσα.
Θα προτιμήσω να πάρω κάποια άλλη μάσκαρα την επόμενη φορά, αν και για την τιμή της είναι πολύ καλή. :)


Επόμενο το kajal pencil
01 black





Την πρώτη φορά που το έβαλα ενθουσιάστηκα γιατί έγραφε πολύ καλά χωρίς να το πατήσεις πολύ και ήταν έντονο μαύρο. Ήθελα να το πα΄ρω και σε άλλα χρώματα. Μετά όμως απογοητεύτηκα. Δεν μένει πάνω απο 10-15 λεπτά. Μουτζουρώθηκα :(
Το ξανα έκανα δοκιμή, πρίν φύγω απο το σπίτι είχε φύγει. Οπότε χάλια δεν θα το ξανα αγοράσω

Επόμενο το κραγιόν 53 All About Cupcake

Μία λέξη τα λέει όλα. Τέλειο.
Πολύ ενυδατικό και τέλειο χρωματάκι.
Θα το ξανα αγοράσω στα σίγουρα και σε άλλα χρωματάκια.
Τέλος το I love stage eyeshadow base





Είναι η πρώτη βάση σκιάς που χρησιμοποιώ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Ακόμα και σκιές που δεν το περίμενα κράτησαν πολύ παραπάνω. Οπότε θα το ξανα αγοράσω. :)








Να 'μαι και εγώ... Φορώντας όλα τα παραπάνω. Εκτός απο την σκιά που είναι της εταιρείας Flormar Terracotta Eye Shadow νούμερο 61 :)

Φιλιά κορίτσια μου.
Εμμανουέλα
<3

2 σχόλια: