Followers

iHerb Code

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

New collection οf Shoes 2012-13..

Γειά σας κορίτσια μου.. Τι κάνετε;
Στο σημερινό post θα σας δείξω κάποια παπούτσια απο το ηλεκτρονικό κατάστημα Shoebox που είδα και μου άρεσαν. Έτσι είπα να τα μοιραστώ μαζί σας. :)
Η συγκεκριμένη εταιρεία βρίσκεται στην Κύπρο. Έχει καλές τιμές και τα μεταφορικά στην Ελλάδα είναι δωρεάν. 













Αυτά είναι κάποια απο αυτά που μου άρεσαν.
 Πώς σας φάνηκαν;
 Ποιό σας άρεσε ποιό πολύ;
See u girls.. :)
Εμμανουέλα
<3

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία σχέδια και χρώματα! Δεν είχα ιδέα για την εταιρία! Θα την ψάξω κι εγώ! Φιλάκια!


    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οταν αρχίζεις να δειχνεις παπουτσια θες να με καταστρεψεις......... αααχχχχχχ τα θελω ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα και εμένα μου αρέσουν τα περισσότερα.. I love shoes.. <3

      Διαγραφή